Zwroty i reklamacje

Zakupiony u nas mebel można zwrócić w ciągu 2 tygodni bez podania przyczyny zwrotu. 

Zwrot należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu: 787 553 033


Koszt wysyłki zwrotu pokrywa kupujący!

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

Warto pamiętać też, że produkty, które zostały wyprodukowane typowo pod zamówienie klienta tj. produkty nieprefabrykowane nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny.

Jeśli produkt, który wysłaliśmy dotrze do klienta, a przy kurierze nie zgłosi on możliwego uszkodzenia to nie uznajemy reklamacji jakoby klient otrzymał produkt uszkodzony/wadliwy.

Jeśli produkt, który został zwrócony bez podania przyczyny dotrze do nas w stanie uszkodzonym to mamy prawo wystawić fakturę kupującemu, która pokryje ewentualne koszty naprawy uszkodzeń w/w produktu.

Do każdego zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (bez niego nie przyjmujemy zwrotu) oraz formularz reklamacyjny dostarczony przez pracownika firmy DRD Group, Chojnice, 89-600, Okrężna 26.

Po kontakcie telefonicznym prosimy o wysyłanie zwrotów na adres:

Tucholska 101A, 89-650 Czersk, DRD GROUP