Zwroty i reklamacje

Dbamy o to, by zakupy w naszym sklepie były satysfakcjonujące i bezpieczne. Poniżej znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotów (odstąpienia od umowy) oraz reklamacji.

Zwroty (Prawo do odstąpienia od umowy)

  1. Termin na zwrot towaru
    Mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego mebla w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Jak poinformować o zwrocie?
    O chęci zwrotu towaru mogą nas Państwo poinformować w dowolny, dogodny dla siebie sposób. Sugerujemy kontakt:
    • Mailowy na adres: drdgroup123@gmail.com
    • Telefoniczny pod numerem: 787 553 033
    • Listowny na adres: DRD Group, ul. Okrężna 26, 89-600 Chojnice

      Nie jest konieczne dzwonienie do nas – wystarczy jednoznaczna informacja przekazana w dowolnej z powyższych form.

  3. Adres do wysyłki zwrotu
    Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu prosimy o odesłanie produktu na adres:
    DRD GROUP, ul. Tucholska 101A, 89-650 Czersk
  4. Koszty zwrotu
    Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
  5. Dowód zakupu a zwrot
    Aby dokonać zwrotu, nie jest wymagane dołączenie paragonu fiskalnego. Wystarczy jakikolwiek dowód potwierdzający zakup w naszym sklepie, na przykład potwierdzenie przelewu, wyciąg z karty płatniczej czy korespondencja mailowa.
  6. Stan zwracanego produktu
    Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W przypadku, gdy zwrócony produkt dotrze do nas uszkodzony z Państwa winy, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty naprawy.
  7. Zwrot środków
    Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą zwrot nastąpi na rachunek bankowy przypisany do tej karty.
  8. Wyjątki od prawa do zwrotu
    Prawo do zwrotu bez podania przyczyny nie obejmuje produktów nieprefabrykowanych, czyli wykonanych na Państwa indywidualne zamówienie lub według Państwa specyfikacji.

Reklamacje

  1. Uszkodzenie towaru w transporcie
    Jako sprzedawca ponosimy pełną odpowiedzialność za towar aż do momentu jego dostarczenia. Jeśli po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony:
    • Prosimy o niezwłoczny kontakt.
    • Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera jest bardzo pomocne i znacząco przyspiesza proces reklamacyjny, jednak jego brak nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji. Reklamację z tytułu uszkodzeń transportowych można zgłosić również po odjeździe kuriera.
  2. Składanie reklamacji
    W przypadku stwierdzenia wady produktu, reklamację można złożyć mailowo lub listownie na adresy podane w sekcji zwrotów. Prosimy o dokładny opis wady oraz, w miarę możliwości, dołączenie zdjęć.
  3. Dowód zakupu a reklamacja
    Podobnie jak w przypadku zwrotów, do złożenia reklamacji nie jest wymagany paragon.[6] Wystarczy inny dowód potwierdzający zakup w naszym sklepie.
  4. Formularz reklamacyjny
    Aby ułatwić proces, możemy udostępnić Państwu nasz wzór formularza reklamacyjnego. Korzystanie z niego jest jednak dobrowolne – mogą Państwo złożyć reklamację w innej, samodzielnie przygotowanej formie pisemnej.
  5. Rozpatrzenie reklamacji
    Każdą reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od jej otrzymania.