Zwroty i reklamacje
Dbamy o to, by zakupy w naszym sklepie były satysfakcjonujące i bezpieczne. Poniżej znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotów (odstąpienia od umowy) oraz reklamacji.
Zwroty (Prawo do odstąpienia od umowy)
- Termin na zwrot towaru
Mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego mebla w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. - Jak poinformować o zwrocie?
O chęci zwrotu towaru mogą nas Państwo poinformować w dowolny, dogodny dla siebie sposób. Sugerujemy kontakt:- Mailowy na adres: drdgroup123@gmail.com
- Telefoniczny pod numerem: 787 553 033
- Listowny na adres: DRD Group, ul. Okrężna 26, 89-600 Chojnice
Nie jest konieczne dzwonienie do nas – wystarczy jednoznaczna informacja przekazana w dowolnej z powyższych form.
- Adres do wysyłki zwrotu
Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu prosimy o odesłanie produktu na adres:
DRD GROUP, ul. Tucholska 101A, 89-650 Czersk - Koszty zwrotu
Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. - Dowód zakupu a zwrot
Aby dokonać zwrotu, nie jest wymagane dołączenie paragonu fiskalnego. Wystarczy jakikolwiek dowód potwierdzający zakup w naszym sklepie, na przykład potwierdzenie przelewu, wyciąg z karty płatniczej czy korespondencja mailowa. - Stan zwracanego produktu
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W przypadku, gdy zwrócony produkt dotrze do nas uszkodzony z Państwa winy, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty naprawy. - Zwrot środków
Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku transakcji dokonanej kartą płatniczą zwrot nastąpi na rachunek bankowy przypisany do tej karty. - Wyjątki od prawa do zwrotu
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny nie obejmuje produktów nieprefabrykowanych, czyli wykonanych na Państwa indywidualne zamówienie lub według Państwa specyfikacji.
Reklamacje
- Uszkodzenie towaru w transporcie
Jako sprzedawca ponosimy pełną odpowiedzialność za towar aż do momentu jego dostarczenia. Jeśli po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony:- Prosimy o niezwłoczny kontakt.
- Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera jest bardzo pomocne i znacząco przyspiesza proces reklamacyjny, jednak jego brak nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji. Reklamację z tytułu uszkodzeń transportowych można zgłosić również po odjeździe kuriera.
- Składanie reklamacji
W przypadku stwierdzenia wady produktu, reklamację można złożyć mailowo lub listownie na adresy podane w sekcji zwrotów. Prosimy o dokładny opis wady oraz, w miarę możliwości, dołączenie zdjęć. - Dowód zakupu a reklamacja
Podobnie jak w przypadku zwrotów, do złożenia reklamacji nie jest wymagany paragon.[6] Wystarczy inny dowód potwierdzający zakup w naszym sklepie. - Formularz reklamacyjny
Aby ułatwić proces, możemy udostępnić Państwu nasz wzór formularza reklamacyjnego. Korzystanie z niego jest jednak dobrowolne – mogą Państwo złożyć reklamację w innej, samodzielnie przygotowanej formie pisemnej. - Rozpatrzenie reklamacji
Każdą reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od jej otrzymania.